torsdag 10 juli 2008

Semester UTAN garnspan...

.... hur kan det vara möjligt!? Nu är vi hemma igen efter en varm och skön semester. Totalt blev det drygt 450 mil i Europa där Italien var huvudmålet. Landskapet, maten, solen och värmen konkurrerade med mina tänkta garnspan. Eftersom maken har kört bilen nästan hela tiden så blev det istället en del stickning i bilen. Min kofta i Mirasols Hacho garn ska nu spännas och monteras. Jag har också påbörjat en ny poncho i Gotlands ullen.

Imorgon fredag planerar jag att påbörja packning av beställningar som kommit under tiden Garnhärvan haft stängt.

5 kommentarer:

Lenis sa...

Välkommen hem!
Då ska jag gå in och göra en beställning nu! :-)

Helena sa...

Hoppas att du haft det härligt och välkommen hem igen!

Monica Hansen sa...

Imponerande att semestra utan garnspan:)

Kite Designer sa...

Hej! I oktober förra året köpte jag två härvor merinosilke hos Dig. Nu har jag stickat klart en Alpine Knit Scarf från VLT med detta garn. Sjalen blev jättefin, du kan kolla några bilder på min blogg. Hälsar så gott, Bozena :-)

LenaL sa...

Men tiden verkar inte ha varit helt bortkastad ändå :-)? Italien är ju inte helt fel på nåt sätt.

Ha det så jättegott!