tisdag 11 november 2008

En intensiv men rolig Syfestival

Nu försöker jag smälta alla intryck av 4 intensiva men vansinnigt roliga dagar på Syfestivalen. Så roligt att få träffa så många av er som handlar hos Garnhärvan. Marie och jag hade några tuffa timmar i montern på fredag och lördag. På lördag lunch fick vi lite förstärkning av Inger och Anita - stort tack!
Ett stort tack till Åsa och Veronica som visade många nyfikna hur man kan sticka sockar på strumpstickor och till Malin som så pedagogiskt och tålmodigt berättade och visade hur man färgar garn med Kool Aid.
Nu är den stora frågan jag citerar några kommentarer - "vilken hemsk saft att dricka som man kan färga garn med" eller "ett färgningsmedel som man kan dricka måste vara en skonsam färgningsmetod" - det beror på hur man ser det och vilket fokus vi väljer.

Efterfrågan på Harmony stickorna var så stor att nästan hela Garnhärvans lager sålde slut - en ny leverans kommer v 49. Vill du vara säker på att få Harmony stickor innan jul så behöver jag din beställning senast 23 nov.

4 kommentarer:

Inger sa...

Jättekul att det blev så lyckat.

Boel sa...

Det var kul att få träffa di IRL. Kul var det också att få klämma och känna på delar av ditt sortiment. Jag hoppas att du återkommer till mässan.

Boel/Saltflingan

Malin sa...

Jag hade jättekul!

stickveronica sa...

Det var kul att visa och inspirera med sockstickning!