söndag 23 november 2008

Julklappstips i härlig formgivning

Idag har Maja och jag varit på 4 års kalas för Linköping knitters och vi har färgat garn med Kool Aid till julklappar. Så nu tror jag att både mormor och farmor kommer att bli varm och fin om fötterna.Ett annat julklappstips är att sticka mössa och/eller axelvärmare som Anna Andréason har designat och som pricken över i en sjalnål från HÖGform eller varför inte ge bort garnpaket. Det kommer jag att göra till..... (men det törs jag inte skriva här!) Mössan och axelvärmaren är stickad i Classic Wool från Heavéns Hand - nu hoppas jag att även de färg som jag har restnoterade dyker upp snart också - lime och rött.

4 kommentarer:

Inger sa...

Mycket frestande.

Nina BF sa...

Hej! Hörde ryktas om att du lägger ner/lämnar vidare din webbutik. Du lägger väl inte ner din butik samtidigt? Jag skickar kunder till dig som vill ha de lite speciella stickorna och om du försvinner - vart ska de ta vägen då? I vilket fall som - Lycka till med framtiden! Å tack för att jag också fick möjlighet att sälja Opal-garnet! Kom gärna och hälsa på mig! Ninas Hörna i Ikanohuset, Linköping

Kite Designer sa...

Hej! I oktober 2007 köpte jag hos dig några nystan skogsgrön Baby Silk. Nu har jag gjort om dem till en underbart skön tunika! :-)

Har hittat informationen om att du inte driver vidare butiken. Synd, men jag önskar dig lycka till i framtiden! :-)

Mvh//Bozena

Monica Hansen sa...

Jättesnyggt! Och färgen är som pistageglass:)