måndag 25 augusti 2008

Sannas utmaning

Jag har blivit utmanad av Sannstick och här kommer mina svar:

Fem saker som finns på min ATT GÖRA LISTA IDAG.
1. Åka till Byggmax och K-rauta och bestämma panel till Garnhärvans nya lokal.
2. Skjutsa Linus till innebandyträningen
3. Kvällsturen med cykel tillsammans med Maja
4. Betala räkningar
5. Ringa några telefonsamtal - t ex anmäla Maja till kalas, boka biljetter

Vad gjorde jag för 10 år sedan?
I augusti 1998 hade vi nyligen flyttat från Luleå till Linköping. Det hade varit er urusel sommar - bara regn i södra Sverige men högsommar uppe i norr. Den 1 sept bytte jag till mitt nuvarande jobb som HR utvecklare

Ställen jag bott på:
1. Västervik
2: Genéve
3. Uppsala
4. Luleå
5. Linköping
6. Arnebo

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?
Det är så mycket pengar men det här är det första jag tänker på utan inombördes rangordning

1. Köpa ett hus i Italien - som är stort för att kunna ta emot mycket besök
2. Resa och upptäcka världen med familjen
3. Göra något för andra för de ska få ett bättre liv, tex utsatta barn
4. Utveckla ett eget garnmärke och design och jobba heltid med Garnhärvan
5. Underlätta ålderns höst för mina föräldrar - både ekonomiskt och för hälsan

Regler: Svara på alla frågor.

Nu ska jag välja 6 personer och utmana dem i deras bloggar - återkommer om detta! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört. Lycka till!


Inga kommentarer: