fredag 9 maj 2008

Bra start på dan

Idag har jag börjat dagen med frukost och en stickstund ute i morgonsolen. Så skönt! Efter en lång och intensiv vecka med tjänsteresor, tågsförseningar och sjuka barn är det härligt att ladda batterierna igen. Om en liten stund är det dags att åka till butiken och fixa lite smått och gott - fortsätta att vårstäda i garnhyllorna, packa garnbeställningar mm. Vem vet vad som dyker upp i webbutiken till vårröjningspriser!?

En riktigt härlig försommar fredag med mycket stickning önskar jag er!
Jag hoppas att mina nya häckplantor kommit då kommer det idag och i helgen att bli en del trädgårdsarbete också.

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Det ser härligt ut!

Själv har jag packat ett linne i jobbväskan idag...

LenaL sa...

Så härligt det låter, hoppas dagen fortsätter lika bra!